بهترین کنترلرهای نینتندو سوئیچ برای سال 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 944
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

 

پس از فروش آهسته Wii U ، طرفداران کمی نسبت به کنسول بعدی نینتندو بی توجه بودند. نینتندو سوئیچ نه تنها عملکرد خوبی در راه اندازی داشت بلکه یکی از سریعترین سیستم های فروش تا کنون بود. ترکیب بازی برای این کنسول تلفن همراه آن را بسیار محبوب کرده است و باعث فروش بیش از 55 میلیون دستگاه می شود . این را می توان به بسیاری از موارد ، از جمله گزینه های زیادی که هنگام صحبت از سبک های گیم پلی ارائه می شود ، نسبت داد. می توانید آن را در حالت tabletop ، دستی و حتی در صفحه بزرگ پخش کنید. به همین دلیل ، بسته به بازی و تنظیمات ، گزینه های کنترلر متنوعی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. 

در این لیست ، همه بهترین کنترلرهای سیستم را برای شما در حالت دستی ، اسکله یا تبلت تهیه کرده ایم.

چنگ زدن به Joy-Con و Joy-Con

بله ، این کنترلرهای اساسی هستند که با Nintendo Switch همراه هستند اما داشتن تعداد کمی لوازم یدکی مخصوصاً با تعداد بازی های محلی تعاونی موجود در سوئیچ مفید است.

تطبیق پذیری Joy-Cons بسیار جالب است ، هر دو با سیستم موجود در پیکربندی دستی آن و در یک مرکز سرگرمی لنگر انداخته اند. هر کدام به دکمه های صورت ، دو ضربه گیر و ماشه ، دکمه های جهت دار و همچنین دکمه های سپر اضافی که در کنار آن قرار دارند مجهز شده است از زمانی که فقط در یک زمان از یکی از آنها استفاده می کنید.

هنگامی که به Switch وصل شده اید ، تقریباً عالی هستند و کنترل بسیار بهتری نسبت به بازی شما نسبت به سیستم قدیمی Nintendo یا حتی پلی استیشن ویتا ارائه می دهند ، و می توانید یکی را به بازیکن دیگری تحویل دهید تا مقداری Mario Kart 8 Deluxe را بازی کند.  در حال حرکت

کنترل کننده های Joy-Con همچنین می توانند به گرفتن Joy-Con متصل شوند تا آنها را به نوعی از گیم پد های استاندارد تبدیل کنید ، البته کوچک. اگر کنترل کننده دیگری را انتخاب نکنید ، این کار را تحسین برانگیز می کند ، و ما توانستیم آن را با استفاده از ده ها ساعت از Legend of Zelda: Breath of the Wild  بدون استفاده از چیز دیگری انجام دهیم. اگر نمی خواهید بعد از هر جلسه دوباره به Joy-Cons خود را به کنسول خود وصل کنید تا آب آنها را جلب کنید ، گرفتن شارژ Joy-Con شارژ ممکن است یک تماس خوب باشد.

کنترلر Nintendo Switch Pro

اگر بیشتر وقت خود را با Nintendo Switch در حوض خود گذرانید ، ممکن است احساس گرفتن کوچک Joy-Con  بسیار کوچک باشد. در آن رویداد ، شما می خواهید در Nintendo Switch Pro Controller سرمایه گذاری کنید.

گران است ، معمولاً حدود 60 دلار خرده فروشی ، اما Pro Controller دارای دکمه های صورت بزرگ ، ضربه گیر ، محرک و میله های آنالوگ است. همچنین دارای یک پد جهت دار سنتی تر است که مانند آنچه در کنترلرهای Wii U موجود است ، شبیه است. شکل آن شبیه به کنترلر Xbox One است ، و باتری داخلی آن بسیار بیشتر از DualShock 4 پلی استیشن 4 است.

Pro Controller فقط برای بازی کردن Switch در خانه نیست. برخی از موارد حمل بزرگتر برای Switch ، مانند Game Traveler Deluxe ، شامل محفظه ای است که می تواند یک کنترل Joy-Con یا یک Controller Pro را در خود جای دهد. با استفاده از کیک سیستم یا یک پایه جداگانه ، می توانید بازی های مورد علاقه خود را با استفاده از همان کنترلر مورد استفاده در خانه ، در حال حرکت کنید.

Hori Joy-Con با D-Pad

هنگام استفاده از نینتندو سوئیچ در پیکربندی دستی خود ، به دلیل عدم وجود یک پد جهت سنتی در سمت چپ Joy-Con که در عوض از دکمه های تقسیم استفاده می شود ، می تواند کمی عجیب باشد. برای تصحیح این امر ، هوری کنترلر سمت چپ خود را Joy-Con ایجاد کرده است ، کامل با یک پد جهت دار و در سبک های مختلفی موجود است.

برای کسانی که در حال پخش platformers 2D در حال حرکت هستند ، باعث می شود کنترل شخصیت شما احساس طبیعی تری داشته باشد ، اگرچه در این روند قربانی می کنید.

کنترلر Hori به معنای جایگزینی کامل Joy-Con معمولی در سمت چپ شما نیست ، زیرا تنها در حالت دستی سازگار با سیستم است . همچنین گزارش شده است که باتری سوئیچ را سریعتر از سایر کنترلرها تخلیه می کند ، اما قیمت آن 25 دلار به معنای آن است که شما فقط می توانید گاهی اوقات از آن استفاده کنید و همچنان احساس می کنید ارزش پول خود را به دست آورده اید.

8Bitdo Zero 2

به یک سفر جاده ای می روید و می خواهید ماریو Kart 8 Deluxe یا Donkey Kong Country: Tropical Freeze را  با دوستان خود بازی کنید؟ کنترلر 8Bitdo's Zero 2 یک گزینه کوچک برای کنترلرهای Joy-Con است که شامل تمام دکمه های مورد نیاز شما برای بازی های چند نفره اسپلیت است.

علاوه بر پد جهت سنتی ، دکمه های صورت و دکمه های شانه ، از پشتیبانی از کنترل حرکت نیز بهره می برد و در رنگ های متنوعی وجود دارد که به معنای تقلید از Game Boy Pocket است.

به عنوان یک امتیاز اضافی ، کنترلرهای 8Bitdo Zero 2 همچنین از طریق رایانه های شخصی از رایانه های شخصی ، Mac و اندرویدی پشتیبانی می کنند و سیستم عامل آنها می تواند به صورت بی سیم به روز شود. انتظار می رود که آنها در بهار امسال منتشر شوند.

بررسی کامل 8BitDo Zero 2 ما را بخوانید

8Bitdo Lite

8bitdo Lite

استقبال از نینتندو سوئیچ Lite با بازوهای باز ، غیر از 8Bitdo نیست ، پیشگامان انقلاب کنترل کننده Nintendo Switch ارزان و موثر است.

Nintendo Switch Lite برخلاف سوئیچ معمولی ، یک تجربه کاملاً دستی است. اینگونه بود که نینتندو آن را فروخت ، به هر حال. و در حالی که شما نمی توانید کنترل کننده های آن را جدا کنید و آن را به یک تلویزیون وصل کنید تا جایی از بازی های صفحه بزرگ را کنترل کنید ، می توانید کنترل کننده های دیگر را به آن متصل کنید. کنترلر 8Bitdo Lite یک پد اندازه کوچک است که به منظور تکمیل قابلیت حمل Nintendo Switch Lite طراحی شده است. این جوی استیک ها را به نفع دو (یا سه) D-pad قرار می دهد و خود را بیشتر به بازی های 3D یا 2 بعدی یا کندتر وام می دهد تا اینکه مثلاً Astral Chain یا Xenoblade Chronicles 2 بخاطر آن بگوییم .

اوه، و آن را  واقعا مقرون به صرفه. مانند 25 دلار مقرون به صرفه با عملکرد دکمه توربو و عملکرد شارژ USB-C ، احتمالاً بهترین کنترلر جایگزین برای پخش کننده Switch Lite است که همیشه نمی خواهد کنسول خود را تا به صورت خود نگه دارد تا فقط از یک مکان از دره Stardew استفاده کند . فقط از ویژگی های حرکات فانتزی و رامبل انتظار نداشته باشید. اینگونه است که این هزینه ها کم است.

PowerA Wired Controller Plus

در حالی که برخی از افراد ترجیح می دهند سیستم های Switch خود را با هر کجا که بروند با خود ببرند ، برخی دیگر بندرت آنها را از حوض بیرون می کشند. اگر در رده دوم قرار می گیرید و اغلب با دوستان بازی می کنید ، PowerA's Wired Controller Plus می تواند به عنوان یک گیم پد خوب برای میهمان شما خدمت کند.

این دستگاه از کابل 10 فوت بهره می برد ، بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید و از یک نیمکت استفاده کنید و یک طرح دکمه تقریباً مشابه با Controller Pro دارد. همچنین در دو طرح مضمون نینتندو عرضه شده است که شامل ماریو و زلدا نیز می شود.

برای آن دسته از شما که در مورد کنترل های سیمی شیفته نیستید ، یک نسخه پیشرفته نیز وجود دارد  از کنترلر PowerA که از بلوتوث استفاده می کند ، بنابراین نیازی نیست که در کنار کنسول خود بایستید.

Wired Controller Plus لزوماً جایگزین Pro Controller نخواهد بود زیرا فاقد قابلیت حرکت و HD Rumble است ، اما با قیمت 25 دلار ، عبور از آن دشوار است ، و می توانید یک یا دو مورد اضافی را برای پذیرایی از اجتماعات بزرگتر خریداری کنید.

کنترلر بازی Cube

نه ، این یک کنترلر جدید GameCube ظاهراً شبیه به منظور تقلید از چیز واقعی نیست - Nintendo Switch در واقع از کنترل کننده کلاسیک GameCube با استفاده از آداپتور مخصوص پشتیبانی می کند .

هر دو با انتشار Super Smash Bros. Ultimate on Switch در دسترس هستند و به بازیکنان کهنه کار طرح کنترل کلاسیکی را می شناسند و دوست دارند. آداپتور با همان مورد استفاده شده برای Wii U یکسان است ، بنابراین می توانید اگر هنوز آن را دارید ، آن را به Switch خود وصل کنید ، و این به شما پورت کافی را برای همه افراد در مسابقه می دهد تا از یک کنترلر GameCube استفاده کنند.

کنترل کننده GameCube یک جانور منحصر به فرد است ، و شاید به همین دلیل بهتر است به جای تلاش برای کپی کردن آن ، از سیستم های آینده نیز به راحتی پشتیبانی کنید. طرح دکمه C ، چوب نامتقارن ، و شکل ارگونومیک آن را برای هر فن Bras. Smash ضروری می کند و حتی  برای مبارزه با طرفدارانی که نمی خواهند از یکی از کنترلرهای جدیدتر Switch استفاده کنند ، تکثیر می شود.

اگر می خواهید Switch را با استفاده از کنترلرهای GameCube هنگام مسافرت پخش کنید ، تنها راه انجام این کار از طریق صندوق ، آوردن حوض خود با شما است. با این حال ، 8BitDo GBros را منتشر کرد. آداپتور بی سیم همزمان با Super Smash Bros. Ultimate.

آداپتور همانند Wii's Classic Controller به کنترلر GameCube متصل می شود و به طور موثری آن را به یک کنترلر بی سیم با حداکثر 30 ساعت عمر باتری تبدیل می کند. این دکمه حتی دارای دکمه های "اشتراک" و "صفحه اصلی" است ، بنابراین هیچ ویژگی خاصی را از دست نمی دهید ، و رنگ بندی آن با طرح اصلی بنفش GameCube مطابقت دارد. اگر می خواهید آن را با کنترلرهای NES Classic ، SNES Classic یا Wii Classic استفاده کنید ، می توانید این کار را انجام دهید.

PDP Wired Fight Pad Pro Controller

آیا می خواهید با یک کنترلر سبک GameCube بازی کنید اما نمی خواهید برای آداپتور USB Nintendo یا آداپتور شخص ثالث پول خرج کنید؟ کنترلر PDP Wired Fight Pad Pro Controller از یک کنترلر کلاسیک GameCube تقلید می کند. با وجود چوب استاندارد آنالوگ سمت چپ و یک چوب کوچکتر C در سمت راست ، دکمه های صورت تقریباً با کنترل کننده خود نینتندو یکسان هستند.

این برنامه همچنین شامل دکمه های شانه و محرک های هر دو طرف است ، بنابراین می توانید از آن برای بازی های Switch استفاده کنید که یک کنترلر استاندارد GameCube قادر به انجام آن نیست.

کنترلر Wired Fight Pad Pro شامل سنسورهای حرکتی مانند Joy-Con یا Pro Controllers نیست ، همانطور که در ابتدا به عنوان یک لوازم جانبی جایگزین برای بازی Super Smash Bros. Ultimate طراحی شده بود . می توانید C-Stick را در سمت راست حذف کرده و آن را با یک چوب آنالوگ دوم جایگزین کنید ، و این در اختیار هر کنترلر قرار می گیرد.

انواع مختلفی از آنها در ماریو ، زلدا و پیکاچو ، لوئیجی ، هلو وجود دارد ، بنابراین می توانید به دوستان خود بگویید که در مسابقه بعدی چه کسی را انتخاب خواهید کرد. شما می توانید کنترلر Wired Fight Pad Pro را فقط با 25 دلار پاپ خریداری کنید.

کنترلر بی سیم Esywen برای Switch

لوازم جانبی خود نینتندو - و همچنین اکثر گزینه های شخص ثالث - امکان شخصی سازی را در اختیار شما قرار نمی دهند. کنترلر سوئیچ بی سیم Esywen یک استثناء از آن است که طرح مشابهی را به Pro Controller ارائه می دهد اما با چندین گزینه برای تجربه بازی ایده آل به شما ارائه می دهد. این کنترلر دارای موتورهای توربو و دوتایی قابل تنظیم است که هر دو دارای سه سطح مختلف برای انتخاب هستند و عملکرد کنترل حرکت Pro Controller را حفظ می کند. همچنین از طریق بلوتوث جفت می شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی ، با سه سال گارانتی و پشتیبانی فنی همراه است.

Esywen نیز نیمی از قیمت Pro Controller است و از آنجا که به یک کابل USB-C استاندارد شارژ می شود ، می توانید در حالی که شارژ می کنید بازی خود را ادامه دهید. عملکرد Amiibo گزینه های رسمی Nintendo را از دست می دهد ، اما برای قیمت ، این یک امتیاز بسیار کوچک است.

اگر از طرفداران نصب PlayStation 4's DualShock 4 به جای طراحی نامتقارن Xbox One هستید ، از کنترلرهای بی سیم Esywen نیز قدردانی خواهید کرد. میله های آن هر دو در زیر دکمه ها و پد جهت قرار دارند و برای دسترسی آسان همه دکمه های سفارشی سازی مستقیما در وسط قرار دارند.

کنترلر بی سیم PowerA Enhanced

نینتندو برای کنترلرهای خود از نظر شخصی سازی چندانی ارائه نمی دهد ، حتی کنترلر گران قیمت حرفه ای نیز اساساً معامله ای است "آن را بگیرید یا آن را ترک کنید". PowerA با این کنترلر بی سیم پیشرفته خود ، که یک طراحی مشابه را با دکمه های اضافی ارائه می دهد ، را مورد توجه قرار داد تا تجربه بازی شما حتی بهتر شود. و با 40 طراحی شخصیت در صفحه آمازون خود ، این موارد تقریباً به اندازه Funkopops جمع آوری می شوند!

کنترلر بی سیم PowerA Enhanced Wireless در نگاه اول شبیه به Controller Pro است ، با میله های آنالوگ به طور مشابه قرار گرفته و همین دکمه های صورت ، دکمه های شانه و محرک را دارد. پد جهت کمی کوچکتر است اما در زمان تست آن کاملاً خوب کار کرده است. همچنین به دلیل استفاده از باتری های معمولی AA به جای باتری داخلی داخلی که در Pro Controller وجود دارد ، کمی سبک تر است.

با این حال ، در واقع تفاوت آن در دو دکمه قابل تنظیم "Advanced Gaming" است که به طور مشابه با دستگیره های موجود در کنترلرهای Xbox Elite یا Scuf Vantage کار می کنند. می توانید به سرعت این دکمه ها را انجام دهید تا عملکرد هر دکمه دیگری را انجام دهد و در صورت نیاز به تغییر در یک بازی خاص ، آنها را می توانید در پرواز بکشید. اگر شما فقط می خواهید از آن به عنوان گزینه جایگزینی برای کنترل كننده Switch Pro استفاده كنید ، این نیز عالی است ، زیرا با وجود هزینه های قابل توجهی كمتر ، هنوز هم دارای كنترل حركت است.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: برچسب‌ها: بهترین کنترلرهای نینتندو سوئیچ برای سال 2020 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com